top of page

Poniedziałek z rana ...szkoda gadać:)

Godzina 2,48 witam się z kolejnym dniem:) Ptaszki śpiewają bo gody mają:)

Godzina 4,00 nie mogę spać więc czytam.

Godzina 4,30 wiozą mnie do snu :)

Godzina 5,00 Wstaje moja ukochana w rytm cudnego dzwonka:)

Godzina 5,15 zasypiam

Godzina 6,15 budzi mnie sąsiad który coś dłubie na podwórku

Godzina 6,25 zasypiam.

Godzina 6,45 budzi mnie mój ukochany sygnał w telefonie.

Godzina 7,00 Toaleta poranna

Godzina 7,18 Wychodzę do tramwaju

Godzina 7,40 Wita mnie Ochroniarz mówiąc jak zwykle "nic się nie dzieje"

Godzina 7,55 Mam już zaparzoną zieloną herbatę.

Godzina 8,00 Zaczynam jak zwykle ambitnie pracować i tak do 16 tej

i byle do piątku:)

Życzę wam udanego dnia :)

Tomek


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page